Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Erfaring med kreditselskab / online lån
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 08-07-07 22:38

Hej.

Vi overvejer en del nyanskaffelser + ferie, og ville i den forbindelse
kontakte Nordea i morgen. Jeg søgte efter alternative muligheder, og fandt
til min store forargelse, at det rent faktisk vil være billigere for os at
låne fx. 250.000,- hos "express-lån" (mener jeg det hedder).

Som "Fordel+" kunder hos Nordea betalte vi i 2006 8.50 % for de første
125.000 og derefter 10% for 125 - 150.000,-

Ovenstående selskab (de er sikkert ikke de eneste) er væsenligt billigere
ved et større lån, og som jeg ser det, vil det kunne betale sig at låne
pengene, betale kassekreditten ud i Nordea, og bruge resten til de ting jeg
nævnte.

Men hvor ligger hunden begravet? Kan det virkelig passe, at et
"express-låns" selskab kan gøre det billigere end ens egen bank?

Og slutteligt... er der nogle af de "hurtige" selskaber jeg skal holde mig
fra? Eller de er måske ikke så slemme som de engang havde ry for?

Mvh

Jasper Norman

--
jasper@FJERNESahrensbach.com