Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
dansk stats præmie obligation
Fra : Søren

Dato : 19-06-07 08:47

Kender du hvad hjemmeside adresse?

fordi jeg har nogle dansk stats-præmieobligation og trækningsliste?

ligesom klasselotteriet

hils
Søren

Fra : Poul Christensen

Dato : 19-06-07 20:46

Søren <apde@webspeed.dk> wrote in news:467789cd$0$2457
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Kender du hvad hjemmeside adresse?
>
> fordi jeg har nogle dansk stats-præmieobligation og trækningsliste?

er www.oes.dk du leder efter?

mvh poul christensen

Fra : alexbo

Dato : 19-06-07 22:25

"Søren" skrev

> fordi jeg har nogle dansk stats-præmieobligation og trækningsliste?

Alle danske præmieobligationer er udløbet, det betyder ikke at man ikke kan
få en vundet præmie, men der trækkes ikke flere.
På biblioteket kan du låne den sidste trækningsliste, den indeholder også
uafhentede gevinster fra tidligere trækninger.

Bagefter kan du indløse gevinster og obligationer på posthuset.
Du skal ikke vente for længe, gevinsterne fortabes efter 3 år, og de sidste
udløb for 2 år siden.

mvh
Alex Christensen

Fra : Hanne Christensen

Dato : 20-06-07 08:28

> Alle danske præmieobligationer er udløbet, det betyder ikke at man ikke
> kan få en vundet præmie, men der trækkes ikke flere.
>
> mvh
> Alex Christensen
Det er ikke korrekt.
Der er stadig 2 typer præmieobligationer, der først udløber i henholdsvis
2009 og 2010.
vh
Hanne

Fra : alexbo

Dato : 20-06-07 10:16

"Hanne Christensen" skrev

> Der er stadig 2 typer præmieobligationer, der først udløber i henholdsvis
> 2009 og 2010.

Ja sandelig så, brune og grå, jeg mente de var udgået, at de lilla var de
sidste.

mvh
Alex Christensen