Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nye boligejere er i farezonen for fallit
Fra : Peter

Dato : 17-06-07 17:01

07-06-2007 07:02 Troels Pedersen

alder boligpriserne med 20 pct., er boligejere, der købte en ejerbolig efter
3. kvartal 2005 med fuld belåning, i farezonen.

http://borsen.dk/bolig/nyhed/110644/

Fra : Henrik Vestergaard B~

Dato : 17-06-07 17:18

Peter skrev:
> 07-06-2007 07:02 Troels Pedersen
> Falder boligpriserne med 20 pct., er boligejere, der købte en ejerbolig efter
> 3. kvartal 2005 med fuld belåning, i farezonen.
> http://borsen.dk/bolig/nyhed/110644/

Shyy. Ikke forstyrre tornerose-søvnen hos drømmerne herinde med fakta.

Jeg har sagt det samme de sidste par år, men herinde må du kun udtale
dig positivt om boligprisernes udvikling. Alt andet er
dommedagsprofetier - desuagtet at ingen kan påvise nogen realistisk
forventning om fortsatte stigninger.

Men illusionen skal leve videre.

Henrik V Blunck
www.salgstekst.dk = www.tjenfritid.dk/blog - Tjen penge blog (engelsk)
www.polblog.dk = www.blunck.dk/tjenfritid - Tjen penge dansk blog

Fra : S.o.L

Dato : 17-06-07 17:47

"Peter" <peter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 07-06-2007 07:02 Troels Pedersen
>
> alder boligpriserne med 20 pct., er boligejere, der købte en ejerbolig
> efter 3. kvartal 2005 med fuld belåning, i farezonen.
>
> http://borsen.dk/bolig/nyhed/110644/

Det er jo kun, hvis boligen skal afhændes der er et problem. Sålange man kan
betale den (høje) ydelse er der ikke problemer i faldet.

Knud

Fra : alexbo

Dato : 17-06-07 18:07

"Peter" skrev

> falder boligpriserne med 20 pct., er boligejere, der købte en ejerbolig
> efter 3. kvartal 2005 med fuld belåning, i farezonen.

Hvorfor, hvordan er de i farezonen?
Kan de ikke betale deres lån?
Kan de ikke få fornyet et rentetilpasningslån?
Opsiger banken deres øvrige lån?

Hvorfor er dine indlæg bare noget avissludder?
Hvorfor skriver du ikke noget selv, i det mindste bare din mening om det du
linker til?

mvh
Alex Christensen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-06-07 18:49

> alder boligpriserne med 20 pct., er boligejere, der købte en ejerbolig
> efter 3. kvartal 2005 med fuld belåning, i farezonen.
>
> http://borsen.dk/bolig/nyhed/110644/

Boligmarkedet svinger op og ned, og køber man ejendom for at spekulere i
den, så kommer der tab ind i mellem, men for os andre, der køber bolig for
at bo i den betyder det ikke meget medmindre man er nødt til at sælge.

Mvh Maria

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-06-07 09:55

On 17 Jun., 18:01, "Peter" <p...@gmail.com> wrote:
> 07-06-2007 07:02 Troels Pedersen
>
> alder boligpriserne med 20 pct., er boligejere, der købte en ejerbolig efter
> 3. kvartal 2005 med fuld belåning, i farezonen.
>
> http://borsen.dk/bolig/nyhed/110644/

Det sagde man også da vi for 2½ år siden købte.
Sidenhen vidste det sig at vurderingen steg 100%.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord