Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Globalt boligkollaps venter
Fra : Peter

Dato : 15-06-07 17:31

http://borsen.dk/bolig/nyhed/111151/

Husejere med dårlige nerver skal nok ikke læse videre. For ifølge professor
Robert Shiller fra Yale University, så risikerer det globale
ejendomsmarkedet kollaps med prisfald på 40 pct. eller mere.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-06-07 19:20

> [...]
> professor Robert Shiller fra Yale University, så risikerer det globale
> ejendomsmarkedet kollaps med prisfald på 40 pct. eller mere.

Der er jo intet nyt. Stiger renten, så kan huspriserne falde.

Mvh Maria

Fra : alexbo

Dato : 15-06-07 19:54

"Peter" skrev

> Husejere med dårlige nerver skal nok ikke læse videre. For ifølge
> professor Robert Shiller fra Yale University, så risikerer det globale
> ejendomsmarkedet kollaps med prisfald på 40 pct. eller mere.

Sikkert nok, og hver eneste flyvemaskine der går i luften risikerer at falde
ned.

Hvis manden satte sin stilling ind på, at inden 1 år, er ejendomsmarkedet
over hele verden faldet med mere end 30% vil det ligne noget.

Som det er nu, er medierne fyldt med spåmænd, og når så én af dem får ret
bliver han den nye guru.

Jeg forudsiger en stigning på min.15% på det Taiwanske brugtbilmarked inden
nytår.

mvh
Alex Christensen

Fra : Michael

Dato : 16-06-07 08:40

"Peter" <peter@gmail.com> wrote in message
> [...]
> professor Robert Shiller fra Yale University, så risikerer det globale
> ejendomsmarkedet kollaps med prisfald på 40 pct. eller mere.

Jeg er træt af dommedagsprofetier, som aldrig går i opfyldelse - eller måske
gør om mange år. Jeg kan virkelig slet ikke bruge sådanne udmeldinger til
noget som helst.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-06-07 21:31

Michael wrote:

> Jeg er træt af dommedagsprofetier, som aldrig går i opfyldelse - eller måske
> gør om mange år. Jeg kan virkelig slet ikke bruge sådanne udmeldinger til
> noget som helst.

Sagen er at mange husker de spådomme der passer med ens forventninger,
og har glemt alt om de øvrige.!

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Michael

Dato : 21-06-07 19:23

> [...]
> professor Robert Shiller fra Yale University, så risikerer det globale
> ejendomsmarkedet kollaps med prisfald på 40 pct. eller mere.

Og så lige en modsætning til den "kloge" professor:

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/06/21/101101.htm

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-06-07 00:17

"Peter" <peter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> professor Robert Shiller fra Yale University, så risikerer det globale
> ejendomsmarkedet kollaps med prisfald på 40 pct. eller mere.

Sludder