Søger deltager til reportage bladet "Tæt p~
Fra : Anders Helbo

Dato : 20-06-07 10:19

Hej

Jeg tillader mig at skrive her i dette forum, fordi vi søger en person, der
vil deltage i en reportage i bladet "Tæt på kræft" og som deltager i Friday
Night Skate i København (se mere om dette på www.fns-cph.dk).

Oplæget er som følger:

"I næste udgave af vores blad ”tætpåkræft” kunne det være fedt at have en
reportage om KBs engagement i Friday Night Skate. Et MUST er desværre, at
vi skal have fundet en ivrig rulleskøjteløber, der enten har kræft eller
tidligere har været ramt af en kræftsygdom."

Hvis du/I kender een der ønsker at deltage bedes vedkommende hurtigt muligt
(senest inden d. 30. juni 2007) kontakte mig på anders.helbo@fns-cph.dk.

På forhånd tak
Anders Helbo
Friday Night Skate - Copenhagen

PS: Jeg vil gerne understrege at dette initiativ ikke har til hensigt at
drive plat på kræft eller de der har eller har været ramt af kræft, men at
sætte fokus på hvorfor Kræftens Bekæmpelse engagerer sig i et rulleskøjte-
arrangement.