Er det en Rødstjert?
Fra : Jens G

Dato : 29-07-07 10:15

Hej

Her i formiddag så jeg en fugl uden for vinduet, og da kameraet var
lige ved siden af, tog jeg nogle billeder af den. Lyset var ikke godt,
og derudover er billederne taget gennem en dobbeltrude, hvilket går en
del ud over skarpheden. Men man kan da se den røde hale.

Mit bedste bud er at det er en Rødstjert hun eller unge.
http://album.gadesite.dk/displayimage.php?pos=-203
http://album.gadesite.dk/displayimage.php?pos=-204
http://album.gadesite.dk/displayimage.php?pos=-205

Jeg har flere gange set en fugl som jeg er næsten helt sikker på er en
Rødstjert han, men det er altid i så kort tid at jeg ikke når at få
kameraet frem.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 29-07-07 11:25

Jens G wrote:
> [...]
> del ud over skarpheden. Men man kan da se den røde hale.
>
> Mit bedste bud er at det er en Rødstjert hun eller unge.

Korrekt

> [...]
>
> Jeg har flere gange set en fugl som jeg er næsten helt sikker på er en
> Rødstjert han, men det er altid i så kort tid at jeg ikke når at få

Sådan en her ?
http://www.netfugl.dk/pictures.php?id=showpicture&picture_id=11333

Mikkel

Fra : Jens G

Dato : 29-07-07 11:59

On Sun, 29 Jul 2007 12:25:02 +0200, "Jens Mikkel Lausten"
<mlausten@tiscali.dk> wrote:

>Sådan en her ?
>http://www.netfugl.dk/pictures.php?id=showpicture&picture_id=11333

Jeps, og, som man ikke kan se på billedet, også rød på halen.