Fiskemuligheder omkring Skagen
Fra : nightjar18@gmail.com

Dato : 18-07-07 09:53

Hej er der nogen der kan fortælle lidt om fiskemulighederne omkring
Aalbæk lidt syd for skagen, og med fiskeri mener jeg kyst, mole, sø, å
og måske hvis der er muligheder for at komme ud med kutter. Jeg skal
holde ferie der om 14 dage, så det ville være dejligt hvis der var
nogen der ville dele lidt af deres viden om det.På forhånd tak.
Venlig hilsen Kim

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-07-07 20:21

Hej Kim
Her er lige et tip: www.toppenafdanmark.dk.
Når du er på hjemmesiden, så gå ind på FISK ude i menuen til
venstre - så får du mange gode oplysninger.
Tager selv til Skagen med fiskestangen i morgen torsdag. God
ferie.
Venlig hilsen
Claus

Fra : Kim Madsen