Blokhus
Fra : Wagner

Dato : 13-07-07 15:50

Hvilke muligheder for fiskeri efter især fladfisk er der i rimelig
køreafstand fra Blokhus?
Og er der i det hele taget noget at komme efter?
Hvor kan man købe/grave sandorm i området?
vh
Wagner

Fra : Peter Hansen

Dato : 13-07-07 16:22

Wagner schrieb:
> [...]
> køreafstand fra Blokhus?
> Og er der i det hele taget noget at komme efter?
> Hvor kan man købe/grave sandorm i området?

Hvis det er Blokhus ved Ringkøbing fjord, du taler om - så er det nok
hvide sande du er ud efter.

Peter

--
AMD Athlon+ 2600 1 GB Ram
Opensuse 10.2

Fra : Wagner

Dato : 13-07-07 16:50

Hvis det er Blokhus ved Ringkøbing fjord, du taler om -så er det nok
hvide sande du er ud efter.
Peter

-Næhh, det er Blokhus syd for Løkken i Vendsyssel.

Fra : Peter Hansen

Dato : 13-07-07 22:45

Wagner schrieb:
> Hvis det er Blokhus ved Ringkøbing fjord, du taler om -så er det nok
> hvide sande du er ud efter.
> Peter
>
> -Næhh, det er Blokhus syd for Løkken i Vendsyssel.

ja så - den egn kender jeg nu ikke så meget, ikke nok at jeg kunde gi tips.

--
AMD Athlon+ 2600 1 GB Ram
Opensuse 10.2

Fra : Thomas Petersen

Dato : 15-07-07 17:43

Der er altid molen ved Løkken. Fint fladfiskevand, der kan dog være lidt
overrendt en gang i mellem.

Ellers er der en P&T mellem blokhus og løkken.

MVH
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 19:50

On Sun, 15 Jul 2007 18:42:39 +0200, "Thomas Petersen"
<t-petersen@mail.tele.dk> wrote:

>Der er altid molen ved Løkken. Fint fladfiskevand, der kan dog være lidt
>overrendt en gang i mellem.
>
>Ellers er der en P&T mellem blokhus og løkken.

Har de fladfisk i det P&T?

Fra : Kent Hald

Dato : 15-07-07 21:22

> Har de fladfisk i det P&T?

Ja,
en ørred kørt over af en bil.sidste år.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 22:24

On Sun, 15 Jul 2007 22:22:23 +0200, "Kent Hald" <daffy@(remove)
finheat.dk> wrote:

>Ja,
>en ørred kørt over af en bil.sidste år.

LOL - God værkstedshumor :)

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-07-07 07:50

Wagner wrote:
> [...]
> køreafstand fra Blokhus?
> Og er der i det hele taget noget at komme efter?
> Hvor kan man købe/grave sandorm i området?

Løkken mole var fin til det formål, da jeg var dreng, men fiskeløkken stærkt
svingende. Som voksen er jeg gået over til at grave bilfælder på stranden i
området, hvor familien bader og slikker sol. Fangsten er stabil, og de
spræller ganske voldsomt.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]