pibe til Sauer 202 i 6,5*55
Fra : Ole Sørensen

Dato : 27-07-07 13:49

Er der nogen her i NG der har en ide om hvad en brugt pibe i cal 6,5*55 til
sauer 202 koster , og hvad koster en ny???

Ole

Fra : jones

Dato : 30-07-07 09:23

Hej Ole

Du kan få en Schultz & Larsen pibe til 3985 kr
http://www.vaabensmeden.dk/sider/schultz_larsen/SL_dele.htm

Fra : OSSI

Dato : 07-09-07 13:25

jeg tester kun

Fra : Per, Herringe

Dato : 07-09-07 19:09

I meddelelse: 46e142fc$0$93813$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
skrev OSSI bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> jeg tester kun
>
> "Ole Sørensen" <aod@mail.dk> skrev i en meddelelse

Der er en speciel gruppe der heder dk.test eller noget lignende, men der
sker ikke så meget i jagtgruppen, så jeg synes der er helt fint du
"indskyder" her.
Knæk og bræk.

--
MVH Per, Herringe