Online billetsalg til koncerter mv.
Fra : PS SUNSITE

Dato : 22-07-07 13:41

Undertegnede er arrangør af en koncertrække med klassisk musik. Har hidtil
benyttet mig af forskellige agenter til billetsalg, hvor kunderne som
bekendt betaler et gebyr til agenten udover billetprisen. De kan også printe
billetten selv.

Jeg har nu fået den tanke, at jeg kunne spare mine kunder
(koncert-billetkøbere) for det irriterende gebyr ved at tilbyde online
billetsalg selv.
Dette skulle foregå ved at de betaler online og får en unik billet (med sit
særlige nummer) tilsendt pr. pdf.

Mon der findes et sådant system, som ikke i udgift overstiger hvad mine
kunder evt. sparer ved at slippe for gebyret ?

Mvh.

P.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 29-07-07 11:18

On Sun, 22 Jul 2007 14:40:43 +0200, "PS SUNSITE"
<ingenspamtilmig@tiscali.dk> wrote:

>Mon der findes et sådant system, som ikke i udgift overstiger hvad mine
>kunder evt. sparer ved at slippe for gebyret ?

Du kan kigge på http://speedticket.dk/ - jeg er gift med
udviklingsdirektøren bag det, men kender i øvrigt ikke meget til
systemet - andet end det er billigere i drift end de kendte gribbe :)

Ellers skriv mig en mail så skal jeg formidle direkte kontakt (min
mail adresse virker).

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : sunsite

Dato : 29-07-07 16:11

Tusind tak ! Jeg kigger straks på deres hjemmeside, og skriver til dig
privat hvis det bliver relevant.

Mvh.

/P:

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 08-08-07 15:37

sunsite wrote:
> Tusind tak ! Jeg kigger straks på deres hjemmeside, og skriver til dig
> privat hvis det bliver relevant.

Alternativt skriv lige til mig på johan (krølle a) phpgeek.dk

mvh
johan

Fra : sunsite

Dato : 12-08-07 12:46

"Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> skrev i en meddelelse

> Alternativt skriv lige til mig på johan (krølle a) phpgeek.dk

Jeg har skrevet til dig for et par dage siden. Er du der ?
Ellers skriv til mig på pstrom snabela tiscali punktum dk