Summa. Opgradere fra v.2 til v.3
Fra : Peter Holm

Dato : 11-07-07 21:53

Hej

Jeg er stødt på limit i Summa v.2 og skal nu finde en løsning.
Kan jeg evt. opgradere til v.3 og prøve denne version af før køb - altså få
nye 200 poster uden at skulle købe med det samme?

Hvordan opgraderer man? Skal jeg bare installere v.3 og overskrive min v.2
og så funker mit regnskab stadig, eller hvordan gør man uden at miste noget?

Mvh
Peter

Fra : Allan Soerensen

Dato : 12-07-07 09:45

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan jeg evt. opgradere til v.3 og prøve denne version af før køb - altså
> få nye 200 poster uden at skulle købe med det samme?

Nej, for det er jo det samme regnskab og du kan max. have 200 poster i
"gratis" versionen af Summarum.
Hvis du installere V3 og starter et ny regnskab, har du naturligvis 200
poster i denne "gratis" udgave også, men det er jo ikke det du vil.

> Hvordan opgraderer man? Skal jeg bare installere v.3 og overskrive min v.2
> og så funker mit regnskab stadig, eller hvordan gør man uden at miste
> noget?

Ja, du installere bare version 3 oven i version 2 og så fungerer alt igen.
Husk dog at tage en back-up *før* du går igang med opgraderingen. Den er god
at have, hvis noget alligevel skulle gå galt.

Fra : Kim Malmberg

Dato : 15-07-07 09:44

> [...]
>
> Hvordan opgraderer man? Skal jeg bare installere v.3 og overskrive min v.2
> og så funker mit regnskab stadig, eller hvordan gør man uden at miste

Hej
En lille rettelse : det er 300 poster man kan lave gratis i SummaSummarum.
Husk også at tage backup af dine formularer,det sker nemlig ikke automatisk.

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg