Erfaring med internationale banker ?
Fra : j7ypa3shztllbsd@golf~

Dato : 21-06-07 13:26

Hej
Vi handler en del med USA og Fjernøsten, altsammen via nettet og med
betalingskort o.l., men vi er trætte af de danske banker. Hvilket
internationale banker er helt i top med at bruge internet og webbank ?
Vi vil have alt dokumentation i elektronisk og gider ikke spilde tid
på papirkonvolutter og alt det andet nonsense som banker kan finde på.
Vi skal kunne bruge kontoen når vi rejser i verden.
Har kik på citibank.com men vil gerne have nogle råd og høre om
erfaringer. Også erfaringer med at oprette disse konti som dansk
statsborger. Kontiene må også gerne være anonyme, hvis det er muligt,
ellers bare en officiel konto som sladrer til skattefar

Hvad siger I ?

Hilsen Søren

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-06-07 15:07

j7ypa3shztllbsd@golfilla.info wrote:
> [...]
> statsborger. Kontiene må også gerne være anonyme, hvis det er muligt,
> ellers bare en officiel konto som sladrer til skattefar

Et bud kunn være HSBC - jeg har dog ikke selv erfaringer med dem. Hvis i
handler meget i USA kunne en US konto være en mulighed - men langt de
fleste accepterer ikke udenlandske kunder opretter konto (uden i det
mindste at møde fysisk op). Men ved at enkelte gør - så google evt. lidt
på det :)

mvh
johan