Hvilke WebShops er mest benyttet i DK?
Fra : Soeren D.

Dato : 18-06-07 14:44

Jeg overvejer at lave et integrationsprodukt mellem økonomisystemer og
webshops. I den anledning ville jeg høre, hvilke webshops, der er mest
udbredte herhjemme målt i antal installationer (og ikke antal slutkunder i
butikken).

På forhånd tak

Mvh. Søren D.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 18-06-07 16:50

"Soeren D." <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> webshops. I den anledning ville jeg høre, hvilke webshops, der er mest
> udbredte herhjemme målt i antal installationer (og ikke antal slutkunder i

Et godt gæt er Dandomain, Scannet og OS-Commerce.
Det er dem man ser igen og igen når jeg selv køber ind på nettet (man kan
tydeligt genkende hvilket system en e-shop er bygget på), og også dem der
virkede mest professionelle da jeg undersøgte markedet for at finde en egnet
shop-løsning selv.

Fra : Soeren D.

Dato : 18-06-07 18:30

Tusind tak, Allan.

Det kigger jeg på.

Fra : Kim Malmberg

Dato : 23-06-07 09:02

"Soeren D." <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Tusind tak, Allan.
>
> Det kigger jeg på.
>

> "Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej Søren.
Lyder spændende.. Et sådan produkt findes dog allerede på markedet
(standardløsning)

mvh Kim