upload af filer
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 10-07-07 13:14

Jeg vil forsøg at tilføje en upload funktionalitet til en java applikation
og vil benytte Jakarta FileUpload til formålet.

Men desværre syntes jeg at dokumentation er så ringe, at det skriger til
himlen.

Jeg har gjort følgende

Downloadet commons-fileupload-1.2 og placeret filen
commons-fileupload-1.2.jar i mappen i website's /web-inf/lib på tomcaten
Herefter har jeg prøve de eksempler der er på
http://jakarta.apache.org/commons/fileupload/using.html, med følgende fejl

- Error 500 internal
- cannot resolve symbole

Nogen forslag til hvad jeg gør forkert, gerne med et link til et site, hvor
det er fornuftigt beskrevet

/AB

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-07-07 15:10

"news.cybercity.dk" <hulubalu@hulubalu.dk> writes:

> - Error 500 internal
> - cannot resolve symbole

Kig i logfilerne. Du mangler med 99% sikkerhed nogen andre jakartabiblioteker!
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-07-07 15:18

On 2007-07-10, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0000@gmail.com> wrote:

> Kig i logfilerne. Du mangler med 99% sikkerhed nogen andre jakartabiblioteker!

Jeg har en webapp, der ikke laver andet end at tage imod uploads, den
har commons-io 1.2 og commons-lang 2.2 udover commons-fileupload 1.1.1

Men derudover kan der jo være meget andet galt, fx kan det directory man
forsøger at skrive til være skrivebeskyttet eller ikke-eksisterende.

--
Andreas

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-07-07 15:28

On 2007-07-10, Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote:

> Men derudover kan der jo være meget andet galt, fx kan det directory man
> forsøger at skrive til være skrivebeskyttet eller ikke-eksisterende.

Sorry, jeg opdagede lige anden linje i fejlen, jeg er enig i din
konklusion.

--
Andreas