Hjælp til erklæring af variable
Fra : Anders

Dato : 22-07-07 10:44

Hej

Den værdi en variabel har i en subroutine, får jeg ikke overført til andre
subroutiner. Håber på hjælp

Jeg bruger Microsoft Visual Basic Express Edition

hilsen anders

Fra : Desserten

Dato : 22-07-07 14:49

"Anders" <andersgl@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Den værdi en variabel har i en subroutine, får jeg ikke overført til andre subroutiner.
> Håber på hjælp
>
> Jeg bruger Microsoft Visual Basic Express Edition

Du skal erklære den Public uden for din SUB ( i general ) for at hele din kode skal kunne
læse den variabels værdi................men pas på : nogle mener at Public er roden til
alt ondt, men det gælder vist kun hvis din kode er 1000+ linier

eks.

Public Test As String

Fra : Anders

Dato : 23-07-07 06:08