Måneds regning
Fra : Claus Søndergaard Je~

Dato : 04-07-07 10:12

Hej
Hvorledes beregnes forskellen i måneder mellem 2 datoer.
feks 3 juli 2003 til 3 sept 2007 (her 50 mdr)?

Jeg har prøvet differencen mellem now og den aktuelle dato men får et
skævt tal der ikke umiddelbart er deligt med de 50.
Hjælp og god sommer

Claus

Fra : Claus Søndergaard Je~

Dato : 05-07-07 07:42

Claus Søndergaard Jensen <jehadesign@SQNM2mail.dk> (slet SQNM2)
skrev:
> [...]
får et
>skævt tal der ikke umiddelbart er deligt med de 50.

Hej igen
Jeg fandt selv en vej. Her er koden der virkede.

Function Month_dif(Thedate As Date) As Integer
Dim Salgs_date As Date ' Declare variables.
Salgs_date = Worksheets("Renovering").Cells(i + 2, 4).Value
Month_dif = Format(DateDiff("d", Thedate, Salgs_date) /
30, "#.0") '"month from today: " & Format(DateDiff("d", Thedate,
Now) / 30, "#.0")
End Function

Claus