Frontpage kører på harddisken
Fra : dkgryf

Dato : 24-07-07 13:40

Hej
Nogle gange når jeg skal save en webside starter der en eller anden process
på harddisken som begynder at køre ret voldsomt.
Hvad sker der? - jeg har vanskeligt ved at lave noget mens den gør det.
Jeg ved ikke hvor længe at den gør det, men foreløbig mindst ½ time
/MFJ

Fra : enkvinde

Dato : 24-07-07 20:40

> [...]
> Hvad sker der? - jeg har vanskeligt ved at lave noget mens den gør det.
> Jeg ved ikke hvor længe at den gør det, men foreløbig mindst ½ time

For mig lyder det som om, at den har svært ved at gemme ændringerne. Jeg
ville prøve at reparere FrontPages. Virker det ikke, så ville jeg snuppe en
geninstallation...... Og virker det heller ikke, så ville jeg skynde mig at
snuppe en back up af harddisken, inden den brænder helt sammen

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.