hvad er det for noget bræk at skrive
Fra : jim

Dato : 13-07-07 18:35

Hej

jeg har lavet et indlæg herinde og modtaget et svar fra Kerim Ellentoft
hvor han godt nok svarer på mit spørgsmål men nederst på siden skriver han

Kerim
(Sura 3, vers 87)

hvad fanden er det for noget og sidde og skrive, manden må være komplet
idiot
og sidde og udgyde sin religion her.

men ja ja magen til idiot skal man lede længe efter.

Fra : enkvinde

Dato : 13-07-07 21:26

> hvad fanden er det for noget og sidde og skrive, manden må være komplet
> idiot
> og sidde og udgyde sin religion her.

Kæreste Jim

Faktisk har kerim været så sød at prøve at hjælpe dig og din tak er så at
kalde manden idiot... Hmm....

En ting er at du ikke kan lide hans budskab, men du skal vide, at kerim
intet gør galt. Det er helt accepteret i nyhedsgrupper. at man i sin
signatur både kan og må reklamere for alt mellem himmel og jord. På samme
vis, er det også god tone, at hvis man ikke kan lide reklamen i signaturen,
så ignorerer man den stille og roligt. Den er nemlig ikke møntet på dig som
person.

Og så bør du nok lære at tale et ordentlig sprog, hvis du ønsker
kvalificeret hjælp i fremtiden, eller i stedet begive dig til mudderkast
gruppen, hvor din tone hører hjemme.

Hilsen Eva

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-07-07 05:17

"jim" <paraworld2XX@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> idiot
> og sidde og udgyde sin religion her.
>
> men ja ja magen til idiot skal man lede længe efter.

Rolig nu.
Du kan læse mere om brug af signatur i nyhedsgrupperne her:
http://usenet.dk/netikette/signatur.html
Ligeledes vil jeg vove et øje og mene, at du kan have gavn af at læse dette:
http://usenet.dk/netikette/debatteknik.html og http://usenet.dk/netikette/

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk