CMS
Fra : Charlotte

Dato : 13-07-07 15:45

Er der nogen som kan forklare mig mere om CMS. - Hvordan virker
det, findes der et billigt/gratis cms program til at downloade,
så selv en rimelig uerfaren som mig kan finde ud af det?

Jeg har kigget på Joomla, men kan ikke finde ud af at downloade
det.

KH
Charlotte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-07-07 16:54

Charlotte <chajasa@jubii.dk> skrev :

>Er der nogen som kan forklare mig mere om CMS. - Hvordan virker
>det, findes der et billigt/gratis cms program til at downloade,
>så selv en rimelig uerfaren som mig kan finde ud af det?

Det har jo ikke noget med Frontpage at gøre, så prøv i
news:dk.edb.internet.webdesign i stedet for.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Charlotte

Dato : 14-07-07 10:44

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke
modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Ups, sorry det havde jeg slet ikke tænkt over!

Fra : enkvinde

Dato : 13-07-07 21:30

"Charlotte" <chajasa@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så selv en rimelig uerfaren som mig kan finde ud af det?
>
> Jeg har kigget på Joomla, men kan ikke finde ud af at downloade

Lige netop joomla har et dansk brugerforum tilknyttet. Så prøv at hente
hjælp på joomla.dk

Hilsen Eva