URL uden efternavn
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-07-07 12:11

En af mine navnebrødre har åbenbart en hjemmeside ved navn
http://www.grandt.name/

Hvordan kan man undgå at have ".dk", ".com", ".net" eller anden officiel
forkortelse efter webnavnet?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : enkvinde

Dato : 09-07-07 12:46

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> En af mine navnebrødre har åbenbart en hjemmeside ved navn
> http://www.grandt.name/
>
> Hvordan kan man undgå at have ".dk", ".com", ".net" eller anden officiel
> forkortelse efter webnavnet?

Det kan man såmænd få her http://www.nic.name/

Hilsen Eva

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-07-07 12:55

"enkvinde" skrev bl.a.:

> Det kan man såmænd få her http://www.nic.name/

Nå, for Sørensen. Så ".name" er altså efternavnet. Ja, der kan manse.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hf-mosevang.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-07-07 12:57

> [...]

>http://www.grandt.name/
>
>Hvordan kan man undgå at have ".dk", ".com", ".net" eller anden officiel

name er et amerikansk domæne ganske som com, net, info, gov osv.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 09-07-07 13:10

Det kan man ikke. Der skal være som et minimum et domænenavn og et top
level domæne (TLD) angivet.
".dk", ".com", ".net" og ".name" er alle TLDs.