upload af ASF filer på hp. Det duer ikke!!
Fra : johnny olsen

Dato : 06-07-07 18:20

Nor jeg har behandlet mine ASF filer i Windows Movie Maker, kan
jeg ikke loade dem up på hjemmesiden. Jeg har filerne på min pc.
Der er ingen problemr med at loade Quick time videoer up.
Bruger Frontpage.
Nogen forslag hvad jeg kan gøre og ikke gør??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 09-07-07 12:50

"johnny olsen" <jaj@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er ingen problemr med at loade Quick time videoer up.
> Bruger Frontpage.
> Nogen forslag hvad jeg kan gøre og ikke gør??

Start med at undersøge om det er et filformat som understøttes af din
udbyder.

Hilsen Eva

Fra : johnny olsen

Dato : 09-07-07 16:55

Fra : johnny olsen

Dato : 10-07-07 11:56

johnny olsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]

skrevet før, godt lægge Quick time film ind. men ikke disse her.
Johnny

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-07-07 16:28

johnny olsen <jaj@klog.dk> skrev :

>Det gør det. Har fået mail fra udbyderen. Det dur bare ikke.Jeg kan som
>skrevet før, godt lægge Quick time film ind. men ikke disse her.

Du er nødt til at fortælle noget mere, ellers er der ingen chance
for at hjælpe dig.

Hvad sker/sker ikke?

Kan du ikke uploade den og hvad uploader du med?

Kan den uploades, men ikke vises?
Kom med et link til en fejlside.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : johnny olsen

Dato : 10-07-07 16:34

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> Kan den uploades, men ikke vises?
> Kom med et link til en fejlside.
> Jeg ahr filen på min pc. AFS fra et videokamera. Det har je så haft en
tur igennnen MOVIE MAKER I wINDOWS. sÅ LAVER JEG ET LINK FRA MIN HJEMMESIDE
OG NÅR JEG PRØVER I fRONTPAGE, AT SE HVORDAN DET VIRKER, ER DET GODT NOK.
nÅR JEG SÅ LOGGER PÅ OG VIL UDGIVE, SKRIVER DEN seRVERFEJL. oG NOGET MED
PORT 80. eLLER SOM NU, SERVER ER BUSY. ROOTWEB IS BUSY. TRY AGAIN. hOV,
UNDSKYLD CAPS LOCK.......