Mine billeder bliver sort/hvide
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 25-06-07 19:47

Hej Gruppe

Håber I kan hjælpe.

Jeg har sat masser af billeder på min hjemmeside, og aldrig før oplevet hvad
jeg gør nu:

jeg har nogle digitale billeder. Dem har jeg gemt i en folder. Jeg henter
dem ind i billedebehandlingsprogram og redigerer i dem. Herefter gemmer jeg
dem i en folder under min hjemmeside i frontpage.
Nu er billederne pludselig i sort/hvid, men kun nogle af dem. Jeg behandler
dem alle på samme måde, og leger ikke med farver, alene med størrelsen på
billederne.
Billederne i den første mappe er alle stadig i faver. Det går altså først
galt, når jeg gemmer dem.

Nogen ide om, hvad der sker?

Pernille

Fra : enkvinde

Dato : 25-06-07 20:08

> [...]
> størrelsen på billederne.
> Billederne i den første mappe er alle stadig i faver. Det går altså først

Hej Pernille

Det her er et vildt skud i tågen og kommer kun fordi jeg selv har haft
problemer med et grafikprogram.

Problemerne opstod da jeg opgraderede min explorer fra 6 til 7. Den
opgradering ændrede simpelthen nogen grafik filter i mit program, så der gik
koks i alle min gif filer.

Løsningen var at installerer programmet igen.

Om problemet er det samme hos dig aner jeg ikke, men var dog et bud.

Hilsen Eva

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 26-06-07 17:42

Hej Pernille

[...]

Hej Eva

tak for dit bud. Desværre er det ikke det, der er problemet. Det er også kun
sket for nogle af billederne, selv om de er lagt ind på samme tid.

Andre bud?

Mange hilsner
Pernille
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
www.pernille-kennet.dk