Skærme
Fijala 3554
Q: 24" skærm til fotoredigering
Fra : MOA

Dato : 14-07-07 23:44

Hej

Jeg søger en 24" skærm til fotoredigering.

Skal minimum være 1920*1200 i opløsning.

Hvilken type panel er bedst til fotoredigering?

Har ikke råd til at smide 10K efter skærmen så Eizo er udelukket

Morten

Fra : Hans

Dato : 15-07-07 00:11

MOA wrote:
> [...]
>
> Hvilken type panel er bedst til fotoredigering?
>
> Har ikke råd til at smide 10K efter skærmen så Eizo er udelukket

Læs tråden "24" skræm - det svære valg" lidt længere nede i gruppen.

Der er nogle gode bud på en fornuftig skærm til prisen. Jeg ville personlig
satse på BenQ FP241W hvis jeg skulle købe i dag.

Hans