Hjælp til opsætning af NAS
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 29-07-07 11:54

Jeg har lige købt mig en Synology DS-106e NAS, og vil meget gerne have
lidt hjælp til opsætningen af denne, så jeg kan få adgang til den fra de
andre computere på netværket. Jeg har den nyeste firmware installeret,
men mit engelske er ikke lige det jeg forstår bedst, når det kommer til
fagudtrykkende.

Mit specifikke problem er, at på min kones maskine, kommer der en
meddelelse om at der er en "Residental Gateway", og når jeg klikker på
den, skal jeg skrive en bruger, og adgangskode. Når jeg skriver - det
jeg har indtastet i NAS'en, kan jeg ikke få adgang til den, så der må jo
være et eller andet galt et sted, men hvor ??

Håber på lidt hjælp herinde. Er der en der bor i området
Holstebro-Struer-Thisted, og som har lyst til at kigge lidt på det
on-site, er de også meget velkommen. Min mail virker, hvis man ændrer
"host" til "post".

Mvh.

Jesper