USB2 på Proliant ML 330 G3
Fra : Martin /Helsingør

Dato : 19-07-07 10:50

Kan det være rigtigt, at der ikke er USB2 på min Proliant ML 330 G3?

Eller mangler jeg bare den rigtige driver?

På forhånd tak

Martin /Helsingør

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-07 13:19

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> wrote in message
> Kan det være rigtigt, at der ikke er USB2 på min Proliant ML 330 G3?
>
> Eller mangler jeg bare den rigtige driver?

Ja det kan sagtens være rigtigt, normalt har man jo ikke brug for USB2 på en
server.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 19-07-07 16:13

> "Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> wrote in message

> Ja det kan sagtens være rigtigt, normalt har man jo ikke brug for USB2 på
> en server.

Nej, ikke med mindre man som jeg er kylling og laver backup.

Martin /Helsingør

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-07 18:37

> Nej, ikke med mindre man som jeg er kylling og laver backup.

Backup tager man da på bånd, og dermed SCSI ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 20-07-07 06:59

> Backup tager man da på bånd, og dermed SCSI ;)

Du har nok ret, men jeg har brug for den fleksibilitet USB enheder giver.
Det bliver lidt omstændigt at slæbe rundt på en båndstation, endvidere har
jeg ikke SCSI på mine workstations.

Martin /Helsingør

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-07-07 06:32

N_B_DK wrote:
> Backup tager man da på bånd, og dermed SCSI ;)

I vore dage giver diskbaseret backup altså ofte mere mening.. bånd
var smarte dengang harddiske kostede alt for meget, og var alt for små.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 21-07-07 09:44

> I vore dage giver diskbaseret backup altså ofte mere mening.. bånd
> var smarte dengang harddiske kostede alt for meget, og var alt for
> små.

bånd har stadig fordele fremfor harddiske (især bånd robotter)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-07 14:24

Martin /Helsingør wrote:
> Kan det være rigtigt, at der ikke er USB2 på min Proliant ML 330 G3?
>
> Eller mangler jeg bare den rigtige driver?
>
> På forhånd tak
>
> Martin /Helsingør

Det har du ret i.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 19-07-07 16:16

"Claus Albæk (Kbh.)" skrev i en meddelelse

> Det har du ret i.

Hej Claus

Tak for det. Du bør jo om nogen vide det

Har forsøgt mig med et billigt PCI32 kort. Det vil dog ikke rigtigt køre.
Kender du til et kort, der virker i maskinen?

På forhånd tak

Martin /Helsingør

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-07-07 00:19

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har forsøgt mig med et billigt PCI32 kort. Det vil dog ikke rigtigt køre.

Jeg har engang bobbet et billigt "ding mao" usb 2.0 pci kort i sådan en, lur
mig om ikke det var sådan et VIA kort til en 50'er eller deromkring, og det
kørte ok. Så måske du bare har været lidt uheldig med det kort du prøvede
med. Kunne jo også være styresystemet ?