hjælp til printer server søges
Fra : Lars

Dato : 26-06-07 19:31

Hej

jeg har fået fat i en brugt printer server ( Hp Jetdirect 170x ) og har en
HP Officejet G55 printer
men jeg kan ikke finde ud af hvordan man får den til at virke på mit lokal
netværk,
jeg har 3 pcér jeg gerne ville havde koblet til printeren

jeg har leget med programmet HP webjetadmin 10, kan godt se printeren,
men kan ikke printe fra mine egen pcér

er der nogle som kan hjælpe mig med det, der må da være en mere simpel måde
at sætte det op,
da det kun skal foregå på lokal netværk, via en linksys router???

venlig hilsen

Lars

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-06-07 20:32

"Lars" <larsbay@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måde at sætte det op,
> da det kun skal foregå på lokal netværk, via en linksys router???

På din workstation går til Printere og faxenheder.
Vælger tilføj ny printer
Vælger lokalprinter/port (fjern hakket i automatisk)
Vælg opret port - vælg standard TCP/IP
Indtast IPen på din Jetdirect boks
Herefter vælger du printer drivere som guiden vil have dig til

Så virker burde det virke.

FUT : dk.edb.system.ms-windows

/Dennis