identifikation af remote control card ?
Fra : N_B_DK

Dato : 20-06-07 20:14

Har lige fundet et (hvad jeg kan google mig frem til) intel server monitor
module card, men det er umuligt at finde nogen info om kortet (og det er
ikke sat op til at få en IP fra en dhcp server) så det gør det lige
sjovere...

det tyder på at partnummeret er 697923-006 (det har en 386 siddende som cpu,
så det er et ældre kort, men det er jo ikke ummuligt det stadig kan bruges
(men dertil kræves jo en manual, for at vide hvad de forskellige stik er
til)

Af stik ud til, er der en serielport, stik til ekstern strøm, og lan stik.

(selve printet minder ret meget udseende mæssigt som tidligere compaq kort,
så er lidt i tvivl)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.