investering
Fra : Brian Kærgård

Dato : 13-06-07 20:20

Hej Ng

Jeg har en go sjat penge jeg vil investere gennem en bank da jeg ikke selv
ved så meget om det på nuværende. Idag har jeg Nordea men har hørt at måske
Jyskebank er bedre nogen der ved hvilken bank der er bedst eller giver den
bedste afkast ??

Mvh Brian

Fra : Henrik Vestergaard B~

Dato : 13-06-07 20:32

Brian Kærgård skrev:
> [...]
> Jyskebank er bedre nogen der ved hvilken bank der er bedst eller giver den

To ting:

- Du får *ikke* større sikkerhed ved at investere gennem en bank. Selvom
de gerne fremhæver hvor gode råd de giver, så viger de udenom hvis det
går galt.
- Hvorfor ikke kigge nærmere på Formuepleje?
http://www.formuepleje.dk/sw155.asp

Henrik V Blunck
www.salgstekst.dk = www.tjenfritid.dk/blog - Tjen penge blog (engelsk)
www.polblog.dk = www.blunck.dk/tjenfritid - Tjen penge dansk blog

Fra : Kim

Dato : 13-06-07 20:53

On 13 Jun., 21:31, Henrik Vestergaard Blunck <h_blu...@gmx.net> wrote:

> [...]
>
> - Du får *ikke* større sikkerhed ved at investere gennem en bank. Selvom
> de gerne fremhæver hvor gode råd de giver, så viger de udenom hvis det

Få banken til at finde nogle investeringsbeviser til dig. Men find en
bank, der er uafhængig af investeringsforeningerne. Nordea er "gift"
med Nordea Invest, Danske Bank er "gift" med Danske Invest osv.
Overvej f.eks. Forstædernes Bank. De bruger flere
investeringsforeninger i deres formueplejeordninger (BankInvest,
SparInvest, Egns-Invest, Sydinvest, Carnegie, Alfred Berg, Danske
Invest osv.)

Kim

Fra : Henrik Vestergaard B~

Dato : 13-06-07 22:42

Kim skrev:
> [...]
> investeringsforeninger i deres formueplejeordninger (BankInvest,
> SparInvest, Egns-Invest, Sydinvest, Carnegie, Alfred Berg, Danske

Stol kun på dig selv...
http://www.euroinvestor.dk/School/Aktieskole_Lektion_008.aspx er et godt
sted at starte. Du får intet ud af at stole på en bank. Deres primære
interesse er at tjene gebyret. Hvad der sker bagefter er ikke deres
hovedpine, hvilket også beskrives i lektion 8.

Held og lykke.