Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ungarnsk valuta
Fra : Petse

Dato : 12-06-07 10:09

Da jeg skal på ferie i Ungarn, vil jeg meget gerne vide om det bedst kan
betale sig at veksle til Forinter herhjemme, eller dernede?

Fra : urlex

Dato : 12-06-07 11:21

On 12 Jun., 12:08, Petse <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> Da jeg skal på ferie i Ungarn, vil jeg meget gerne vide om det bedst kan
> betale sig at veksle til Forinter herhjemme, eller dernede?

Jeg tror du skal have EURO med (danske kroner dur ikke mere i
udlandet), du kan købe valuta i Forex.
vh urlex

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-06-07 13:01

Den 12-06-07 12.21 skrev urlex følgende:

> Jeg tror du skal have EURO med (danske kroner dur ikke mere i
> udlandet), du kan købe valuta i Forex.

Der er ingen grund til at veksle to gange.

Petse: Inden jeg skulle til Ungarn for et par måneder siden, fik jeg at
vide, at det var billigst at veksle dernede, men jeg må indrømme, at jeg
ikke tjekkede, om det var sandt (jeg vekslede dernede - via VISA/Dankort).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : Petse

Dato : 13-06-07 13:45

Den Tue, 12 Jun 2007 14:01:12 +0200 skrev Kim Ludvigsen:

> [...]
> ikke tjekkede, om det var sandt (jeg vekslede dernede - via VISA/Dankort).

Dvs, at det er bedst at veksle med VISA/Dankort dernede?

Fra : Petse

Dato : 13-06-07 13:46

Den Tue, 12 Jun 2007 03:21:11 -0700 skrev urlex:

> Jeg tror du skal have EURO med (danske kroner dur ikke mere i
> udlandet), du kan købe valuta i Forex.
> vh urlex

Kan man ikke købe Forinter herhjemme, eller det kan måske ikke betale sig?