webshop
Fra : M. Andersen

Dato : 14-06-07 19:23

Hej :)

Jeg spurgte i en anden gruppe, men fik at vide at der var mange selvstændige
her, så her kommer det:
Jeg overvejer at lave en webshop. Er der nogen af jer der har erfaringer med
http://w2wserver.dk/info/1-Lite%20shop/95-Liteshopinfo og vil dele jeres
positive og negative indtryk med mig?
Det er noget billigere end hvad jeg ellers har fundet, så jeg er meget
nysgerrig efter om det er ok

Og så et andet spørgsmål: Hvis jeg har nogle håndlavede ting i kommision for
en studerende, som vil tjene lidt ved siden af, så undrer jeg på, hvordan
jeg kan undgå at komme til at "hænge på" reklamationsretten på hendes ting -
altså hvis en kunde finder fejl el. lign. er det jo mig der har ansvaret
ifølge købeloven, men jeg kan ikke reparere hendes dimser, så kan jeg
forlange at hun gør det? Eller hvordan kan jeg skrue den sammen?

På forhånd tak

Mette

Fra : Kim Malmberg

Dato : 15-06-07 15:24

Hej
Kender ikke way2web.
Der er rigtig mange webshop ejere på www.amino.dk under søg kan du skrive
way2web, og se om der dækker noget op.

Ang reklamationsretten : Der er skrappe regler for webshops, og jeg tror
ikke du kan undgå at hænge på reklamationsretten.
Ellers leverer jeg gerne en kraftig webshop til dig,med integration til
SummaSummarum.

--
Venlig hilsen/Best regard.
Kim Malmberg

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 15-06-07 16:06

"M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> kan jeg forlange at hun gør det? Eller hvordan kan jeg skrue den sammen?

Du hænger på ansvaret overfor kunden. Til gengæld hænger den studerende på
ansvaret overfor dig, hvis I laver en aftale, der specificerer dette.

Hilsen
Uffe

Fra : M. Andersen

Dato : 15-06-07 16:50

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse

> Du hænger på ansvaret overfor kunden. Til gengæld hænger den studerende på
> ansvaret overfor dig, hvis I laver en aftale, der specificerer dette.
>
> Hilsen
> Uffe

Ok, det var det jeg var i tvivl om hvorvidt jeg kunne

Tak for jeres svar!

Mette

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 15-06-07 21:52

M. Andersen wrote:
> [...]
> positive og negative indtryk med mig?
> Det er noget billigere end hvad jeg ellers har fundet, så jeg er meget

Ud fra det de skriver er det blot den gratis www.oscommerce.com du
bruger og sætter op for dig. Blot så du ved du køber noget der er
gratis. Spørgsmålet er så om du kender en i din omgangskreds der kan
lave opsætningen billigere for dig? Men for 55,2 kr/md ville jeg da også
hoste en oscommerce shop.... jeg ville nok kigge andre steder hen.
F.eks. på Dandomains shop hvor du formentlig får et nemmere og mere
simpelt - men nok også mere stabilt produkt (imo).

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk