Flueline - Cortland
Fra : palleb

Dato : 13-06-07 01:31

Hej alle.

Jeg skal ud og have fat i en ny flueline til en klasse 5/6 stang. Jeg
har før prøvet billige liner (aldrig igen), mellemklassen og de dyre.
Den bedste jeg til dato har haft var en cortland 444 line - aldrig har
jeg siden haft en bedre line, så sådan en vil jeg selvfølgelig gerne
have igen - MEN, i min søgen efter en egnet sælger (læs billig), er jeg
stødt ind i flere der siger at cortland har ændret deres
linesammensætning på 444-linen for nogle år siden.
Er der nogen der har erfaringer med 444-linen inden for de sidste par år
- gode som dårlige, eller direkte informationer omkring den påståede
ændring af linens opbygning (specielt coatingen).

Poul