Og HVORFOR kan jeg ikke slette spam i NG's
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 10:57

Hvad er grunden til at jeg ikike kan slette det skidt på min egen
maskine der kommer fra f. eks MI5 ???
Mvh Mr. Mox

Fra : Ole C

Dato : 12-06-07 13:20

Mr. Mox skrev blandt andet:

> Hvad er grunden til at jeg ikike kan slette det skidt på min egen
> maskine der kommer fra f. eks MI5 ???
> Mvh Mr. Mox

Det er sør'me' ikke nemt at vide, når du ikke fortæller hvad du har
gjort.....

--
vh
Ole C.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 19:41

Ole C skrev:

> Det er sør'me' ikke nemt at vide, når du ikke fortæller hvad du har
> gjort.....

Ja for pokker, der var jeg ikke smart! Jeg bruger Thunderbird og Sunsite.
Hvis jeg markerer MI5'erne eller andet skidt, og så vil delete, får jeg
besked på at jeg ikke selv har skrevet dem, og derfor ikke kan slette
dem. Men hvorfor har man lavet det på den måde?

Mvh Mr. Mox

Fra : Kent Friis

Dato : 12-06-07 20:06

Den Tue, 12 Jun 2007 20:41:27 +0200 skrev Mr. Mox:

> [...]
> besked på at jeg ikke selv har skrevet dem, og derfor ikke kan slette
> dem. Men hvorfor har man lavet det på den måde?

Det er ikke på din egen maskine, men på Sunsite's server.

Mvh
Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-06-07 20:37

Den 12-06-07 20.41 skrev Mr. Mox følgende:

> [...]
> besked på at jeg ikke selv har skrevet dem, og derfor ikke kan slette
> dem. Men hvorfor har man lavet det på den måde?

For at undgå at folk sletter hinandens indlæg. I stedet for at slette
indlægget på serveren - som ovenstående prøver - kan du oprette et
filter. Jeg kender ikke MI5-indlæggene, så jeg kan ikke hjælpe dig med
at opsætte selve filtret, men når du i filtret vælger den ønskede
handling under "Udfør disse funktioner", skal du gøre følgende:

Vælg "Marker som læst". Klik på plusset til højre, så du får åbnet endnu
en rullemenu. I den vælger du så "Slet meddelelse". Hvis du vælger at
slette uden først at markere som læst, får du rod i antallet af ulæste
indlæg i nyhedsgrupperne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine eller en

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-06-07 21:12

"Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> crashed Echelon writing

> [...]
> delete, får jeg besked på at jeg ikke selv har skrevet dem, og derfor
> ikke kan slette dem. Men hvorfor har man lavet det på den måde?

Fordi du skal betragte dette som en opslagstavle, hvor du kun må lege med
de sedler du selv har sat op.

Sunsite kan så vælge at sortere, men tror jeg næppe de vil.

--
Bjarke Andersen