Hvorfor kan man stadig se MI5 Persecution?
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 09:25

Jeg undrer mig over at man stadig kan blive overfaldet af de der MI 5
medelelser. De er jo en slags spam, men jeg ville da tro at alle
spamprogrammer og firewalls og hvad det ellers hedder ville kende dem nu
og så stoppe det?
Hvordan kan det være?

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-06-07 09:39

Hvem filtrerer usenet?

--
Bjarke Andersen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 12-06-07 10:46

Bjarke Andersen <bjarke.andersen@gmail.com> writes:

>Hvem filtrerer usenet?

Jaeh, Kabalen findes jo ikke...

Mvh.
   Klaus.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 10:54

Bjarke Andersen skrev:
> "Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> crashed Echelon writing

> Hvem filtrerer usenet?

Ja det er sådan lige det jeg i min usigelige uvidenhed spørger om??
Hvis jeg kan lave et filter der udelader mail til mig med bestemte ord,
hvad sulle så forhindre de professionelle nørder i at lave det samme på
News-serverne?
Ka' det da ikke la' sig gøre?? Hvordan virker AVG, Spamcop og alle de
andre filter ellers?

Undskyldt Mr. mox

Fra : Max

Dato : 12-06-07 12:04

Hej Mr. Mox

> Ka' det da ikke la' sig gøre?? Hvordan virker AVG, Spamcop og alle
> de andre filter ellers?

Ja, det kan sagtens lade sig gøre, mange servere bruger det, den server
du bruger gør tilsyneladene ikke. Jeg ser ingen SPAM fra MI5.

--
Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-07 17:42

Max skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Ja, det kan sagtens lade sig gøre, mange servere bruger det,
> den server du bruger gør tilsyneladene ikke. Jeg ser ingen
> SPAM fra MI5.

Jeg havde indtil for et par dage siden Tdc - der fik jeg dem
IKKE.

Nu er jeg så i gang med at skifte til Fullrate - og de har ikke
news, så der bruger jeg pt Sunsite - og der kommer de - straks
jeg skiftede server, så dukkede de op ;-(

Jeg har så selv lave en regel i OE6, der fjerner dem....

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard