Undgå caching af filer ved brug af My.Comp~
Fra : Mikkel Bundgaard Pau~

Dato : 13-06-07 06:55

Hej gruppe

Jeg skal hente en fil fra en FTP-server fra min VB kode.
Jeg bruger funktionen My.Computer.Network.DownloadFile, det virker
fint bortset fra at hos visse brugere henter programmet ikke en frisk
kopi af filen, men i stedet en cached version af filen, som ikke er up
to date.
Hvordan kan jeg cleare denne cache, eller endnu bedre hvordan kan jeg
tvinge programmet til at hente en frisk kopi af filen fra serveren og
ikke snuppe en tilfældig cached version af filen?
Alternative løsninger er velkomne, men skal understøtte login på
ftp-server med brugernavn og password.

Mvh Mikkel