webserver ?
Fra : Per

Dato : 12-06-07 08:50

Hej NG.

Jeg er lige startet (igen efter en del års pause) med at kigge lidt på
hjemmesider. Jeg har før arbejdet en del med access.
Nu sidder jeg og roder lidt med at hente data direkte fra databaserne /
excel. Men her kommer mit problem.

Før under Windows 98 var det muligt at hente PWS eller i den nyere version
af Windows ISS. Men da jeg skiftede computer, var ISS ikke tilgængelig i min
XP version.

Hvad benytter I, til at teste Websider med, inden I uploader dem ?
Er der nogle programmer man bør downloade.

Programmet skal kun bruges til at teste med.

Jeg har frontpage 2003
Per L

Fra : enkvinde

Dato : 12-06-07 10:03

> Hvad benytter I, til at teste Websider med, inden I uploader dem ?
> Er der nogle programmer man bør downloade.
>
> Programmet skal kun bruges til at teste med.
>
> Jeg har frontpage 2003

Hej Per

FrontPages ser jeg i mit browservindue. Roder jeg med php, så foregår det på
den hårde facon, med at uploade og tjekke om det nu virker.
Jeg tror du skal spørge i feks. php gruppen, om hvad de bruger. Der sidder
nørderne jo

Hilsen Eva

Fra : Jan Lundorff

Dato : 12-06-07 10:39

Per wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Er der nogle programmer man bør downloade.
>
> Programmet skal kun bruges til at teste med.

Hej Per

Hvis ikke du bruger frontpage extensions, så kan du vel bare hente en Apache:
http://httpd.apache.org/

Den kan du i hvertfald installere under Windows, og den kan sagtens bruges
til at køre tests på

Mvh.

Jan

- Pædagogiske tutorials på dansk