compaq ml 370 & vrm moduler
Fra : andy

Dato : 12-06-07 19:21

Er der nogen der ved om der er forskelige vrm moduler hvis man eks. går
fra 600 Mhz til 733 MHz. og er der forskeld på dem g1 og dem g3
modellerne bruger. Da jeg har en gammel g1 ca 633 MHz. og fået tilbudt
en 733 MHz. til små penge men den mangler et vrm modul. kan jeg bruge
det fra min gamle ml 370?
på fordhånd tak.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-07 19:46

"andy" <andy@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved om der er forskelige vrm moduler hvis man eks.
> går fra 600 Mhz til 733 MHz. ´

Det er samme VRM modul ligegyldigt hvad CPU frekvensen er.

Jeg er 99.99% sikker på jeg har VRM moduler til ovenstående, kontakt mig pr
mail hvis det er jeg skal undersøge det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-06-07 22:55

"andy" <andy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger. Da jeg har en gammel g1 ca 633 MHz. og fået tilbudt en 733 MHz.
> til små penge men den mangler et vrm modul. kan jeg bruge det fra min

G1 bruger S/P: 157825-001 Processor power module - vejlende pris 208+moms
G3 bruger S/P: 289564-001 Processor Power Module (PPM) - 12V, 0.81A.
vejlende pris 389+moms

Så det passer ikke sammen. Hvilket også er logisk da det er en helt anden
CPU type som stiller andre krav til PPM modulet.
Det er dog det samme PPM modul til samtlige processor hastigheder indenfor
samme generation server.

/Dennis