Expression Web kommer åbenbart ikke på Dan~
Fra : PSS

Dato : 11-06-07 12:56

Jeg har spurgt om programmet i det hele taget kommer på dansk og
her under er svaret:

"Hej Poul,

Der er desværre ingen planer om en dansk udgave af Expression
Web.

"Kom til gratis seminar om Windows Vista & Office 2007 d.
20/6-2007. Læs mere her"

Med venlig hilsen/Best regards
PC-Ware Information Technologies A/S"

Kenneth Jensen
Product Manager

mvh

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 11-06-07 15:26

> Der er desværre ingen planer om en dansk udgave af Expression
> Web.

Hmmm... tja, så er det man kan undre sig over at Klaus Linnert iflg. en
tidligere streng, har købt en sådan

Hilsen Eva

Fra : Bent Holst

Dato : 12-06-07 21:20

Har fået følgende svar fra Micosoft Danmark, så det ser meget sort ud med
udsigterne til en danssk udgave af Expression Web:

Hej Bent

http://www.microsoft.com/expression/products/faq.aspx?key=web

Q. In what languages will Expression Web be available?

A. Each of the Microsoft Expression products will be available in the
following languages: English, French, German, Spanish, Italian, Japanese,
Chinese Simplified, Chinese Traditional, and Korean. Each language will be
available within 90 days of the English-language availability.

Med venlig hilsen / Best regards

Fra : Klaus Linnert

Dato : 12-06-07 22:13

enkvinde expressed precisely :

> Hmmm... tja, så er det man kan undre sig over at Klaus Linnert iflg. en
> tidligere streng, har købt en sådan
>
> Hilsen Eva

Hej Eva.

Det er SharePoint der er på danks, men som sagt kan jeg ikke ser
forskel på dem. Jeg mistænker Microsoft for at have brugt Expression
Web til at beta testet SharePoint!

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : PSS

Dato : 14-06-07 21:44

Klaus Linnert wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Klaus
>
> --
> Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Nu har jeg hentet SharePoint, men den er på Engelsk, kan du venligst fortælle
mig hvordan jeg skifter den over til at være Dansk?