Udgiv websted
Fra : Ewan Thorndal

Dato : 08-06-07 15:24

Hej NG

Jeg har sat og lavet et pr. sider og så har jeg trykket på knappen udgiv
websted. Men jeg kan ikke se dem ordentlig. den ene kommer der ingen
billeder, den anden kommer der bare en fejl meddelelse den kan slet ikke
vises.
Det jeg ikke forstår er at når jeg bruger knappen vis i microsoft internet
explorer 6.0 på min server så er det ok men ikke på mit web
ewanp.dk
rejsebeskriveler
og trykker man på disse

--
Hilsen
Ewan Thorndal

E_mail: dsl360655@vip.cybercity.dk

Fra : enkvinde

Dato : 08-06-07 16:19

Hej Ewan

Du laver nogen klassiske begynderfejl, som alle hver i sær, kan medvirke til
at browserne kløjs i din side.

- Benyt kun små bogstaver i din mappestruktur samt fil og billede navne.
- Ingen tomme mellemrum i fil og billedenavne. Benyt i stedet en underscore
til at adskille navne.
- Og endelig... brug ikke æ, ø og å eller andre mystiske specialtegn som
feks dine ö.

Når du har rettet det, så tror jeg, at din side vil funke

Hilsen Eva

Fra : Ewan Thorndal

Dato : 08-06-07 19:48

Hej Eva

Det jeg prøve at rette
jeg kan godt se at jeg bruger plöen og jeg skal så kun bruge ploen.
jeg prøver

Ewan

Fra : Ewan Thorndal

Dato : 08-06-07 19:58

Hej Pia

Det VIRKER tak skal du have, det har drillet i en hel uge nu.
TAK

Hilsen Ewan

Fra : Ewan Thorndal

Dato : 08-06-07 20:08

Hej Eva

det må du undskylde at jeg kom til at skrive "Pia"

Ewan