Clairvoyance og afdødekontakt
Fra : seeren.dk@gmail.com

Dato : 03-06-07 13:46

Se min hjemmeside http://www.seeren.dk
VH
Katrine.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-06-07 14:21

Den 03-06-07 14.46 skrev seeren.dk@gmail.com følgende:
> Se min hjemmeside http://www.***.dk

Prøv at bruge dine clairvoyante evner til at se, hvad jeg mener om din
reklame i denne gruppe.

Du er selvfølgelig også velkommen til at prøve at aflæse, hvad jeg mener
om personer, som lukrerer på andres ulykke ved at bilde dem ind, at du
kan kommunikere med afdøde. Du kan godt få et lille hint: Du burde
skamme dig!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-06-07 19:42

Kim Ludvigsen skrev:

> ved at bilde dem
> ind, at du kan kommunikere med afdøde.

Hvorfor mener du at det er umuligt, Kim?
Hans

Fra : Henrik Vestergaard B~

Dato : 03-06-07 20:09

Hans Paulin (6310) skrev:
> Hvorfor mener du at det er umuligt, Kim?

Fordi selv de døde har opgivet ham?

Man bør aldrig afskrive noget uden det først er undersøgt med et åbent
sind, og hvis det kan give en fast indtjening for vedkommende synes jeg
da vi andre burde glæde os over en bistandsklient mindre, ikke sandt?

Henrik V Blunck
www.salgstekst.dk -=- www.blunck.dk/hvb -=- www.blunck.dk/hilsen
www.tjenfritid.dk -=- www.polblog.dk -=- www.adsense-success.co.nr

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-06-07 20:49

Den 03-06-07 20.41 skrev Hans Paulin (6310) følgende:

> Hvorfor mener du at det er umuligt, Kim?

Jeg ved ikke, om det er umuligt, at kommunikere med de døde, men der er
meget, der tyder på det [1]. Jeg er dog helt sikker på, at usikkerheden
ikke kommer "seeren" til gode. I bedste fald er hun utrolig godtroende
mht. egne evner, men det er nok langt mere sandsynligt, at hun fuldt
bevidst fører sørgende mennesker bag lyset. Og det synes jeg er foragteligt.

[1] Der er endnu ikke nogen, der har kunnet bevise, at de kan
kommunikere med de døde. Der er ellers så mange penge at tjene på at
bevise det, at de 300 i timen, som de sørgende efterladte må bløde til
"seeren", helt blegner i sammenligning.

Som udgangspunkt er der den ene million dollar, som James Randi har
udlovet, men selv det er pebernødder, for der er ingen tvivl om, at hvis
man modtager Randis dusør, vil der følge så meget omtale og
efterspørgsel med, at man aldrig mere ville behøve at tænke på penge.

Men seeren er vel ikke interesseret i den slags ussel mammon, hun vil
vel hellere "hjælpe" de sørgende efterladte mod lidt håndører. Egentlig
ville hun vel helst arbejde gratis, men hjemmesiden skal jo også betales...

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot

Fra : Henrik Vestergaard B~

Dato : 03-06-07 21:25

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> kommunikere med de døde. Der er ellers så mange penge at tjene på at
> bevise det, at de 300 i timen, som de sørgende efterladte må bløde til

Igen: hvad er kriteriet for et *bevis*?
News:dk.helbred.behandling.alternativ er jo ikke del af
videnskab-hierarkiet....

Det beløb i timen er da ikke spor skræmmende når det betænkes at folk må
bøde over 500,- i timen når de tager til mekanikeren.

Hvem der løser mest er somme tider lige så meget en tros-sag....

> [...]
> man modtager Randis dusør, vil der følge så meget omtale og
> efterspørgsel med, at man aldrig mere ville behøve at tænke på penge.

Det kan tage flere år at opfylde det ekstra kriterie der blev indført
den 1. april 2007 - jvfr. http://skepdic.com/randi.html

Nu *skal* der udover at have været på f.eks. tv også præsenteres en
akademisk grad. Da vi ikke har ret mange på dansk jord, så er der
udgifter til f.eks. en britisk grad.

> Men seeren er vel ikke interesseret i den slags ussel mammon, hun vil
> vel hellere "hjælpe" de sørgende efterladte mod lidt håndører. Egentlig
> ville hun vel helst arbejde gratis, men hjemmesiden skal jo også betales...

Det er sundt at være skeptiker, men det er ikke nødvendigt at overdrive.
Lad hende dog hjælpe dem hun kan. Det er hende, som sagt tidligere i
tråden, ganske fortjent.

Hint: én mindre på bistand.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-06-07 22:04

Den 03-06-07 22.25 skrev Henrik Vestergaard Blunck følgende:

> Igen: hvad er kriteriet for et *bevis*?
> News:dk.helbred.behandling.alternativ er jo ikke del af
> videnskab-hierarkiet....

Nej, men derfor kan man jo godt forlange, at en behandling virker. Jeg
skal ikke gøre mig klog på, hvad der kan forlanges som bevis. James
Randi opstiller vist nogle ret skrappe krav, men selv hvis man godtager
mindre skrappe krav, er det vist svært at bevise, at man kan kommunikere
med de døde. Koldlæsningsnumrene i tv lever i hvert fald ikke op til
selv de laveste krav om bevis.

> Det beløb i timen er da ikke spor skræmmende når det betænkes at folk må
> bøde over 500,- i timen når de tager til mekanikeren.

De to ting kan vist ikke sammenlignes.

> Hvem der løser mest er somme tider lige så meget en tros-sag....

Du bør vist finde dig en anden mekaniker

> Det kan tage flere år at opfylde det ekstra kriterie der blev indført
> den 1. april 2007 - jvfr. http://skepdic.com/randi.html

Jeg vidste ikke, han havde ændret kravene. Men det gør nok ikke den
store forskel, de gamle krav har været gældende i cirka ni år, uden
nogen har indkasseret prisen.

> Lad hende dog hjælpe dem hun kan. Det er hende, som sagt tidligere i
> tråden, ganske fortjent.
>
> Hint: én mindre på bistand.

Efter min mening er der tale om decideret svindel og bedrag, når hun
tager penge for at kommunikere med de døde. Selvom det måske betyder én
mindre på bistandshjælp, så mener jeg, det er moralsk forkasteligt at
udnytte sørgende mennesker på den måde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine eller en

Fra : Henrik Vestergaard B~

Dato : 03-06-07 23:14

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
> mindre skrappe krav, er det vist svært at bevise, at man kan kommunikere
> med de døde. Koldlæsningsnumrene i tv lever i hvert fald ikke op til

Vi lader din kommentar stå lidt....

> De to ting kan vist ikke sammenlignes.

Hvorfor ikke? Mekanikeren kan lige så nemt fuske (tidsmæssigt m.v.) uden
du vil kunne opdaget dét, som du påstår, at den clairvoyante gør.

> Du bør vist finde dig en anden mekaniker

> Jeg vidste ikke, han havde ændret kravene. Men det gør nok ikke den
> store forskel, de gamle krav har været gældende i cirka ni år, uden
> nogen har indkasseret prisen.

Altså undersøgte du ikke forholdene før du udtalte dig, og det er lige
præcis dét der er tankevækkende, for du taler om beviser mens du selv
leverer indicier hvorefter du ikke er bekendt med de kriterier du vil
opsætte for begrebet eller tesens bevisførelse.

Lyder lidt for cirkulært. Lad hende dog køre lidt clairvoy-sniksnak med
de døde.... Fred være med det.

> [...]
> tager penge for at kommunikere med de døde. Selvom det måske betyder én
> mindre på bistandshjælp, så mener jeg, det er moralsk forkasteligt at

Det samme kan siges om bedemænd der genbruger kisterne. Men det er mere
"skjult" og flertallet satser nok på at tabuet gør at den sag ikke
kommer op foreløbig siden den for nylig var på tv....

Verden vil bedrages. Jeg ville heller ikke selv bruge penge på det. Vil
nogen kommunikere med mig kan de sg* bruge mail...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-06-07 21:54

Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg ved ikke, om det er umuligt, at kommunikere med de døde, men der
> er meget, der tyder på det

Okay

Tak
Hans

Fra : Bekan

Dato : 05-06-07 08:44

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> mener om personer, som lukrerer på andres ulykke ved at bilde dem
> ind, at du kan kommunikere med afdøde. Du kan godt få et lille hint:

Hør nu her kim.

Hvem fanden har spurgt til din mening og moralske opsang?

Det er ganske enkelt pisseirriterende at folk som dig har dette
ukontrollable behov for at stå frem som den sidste skanse mod alverdens
andre og deres lyssky affærer og onde hensigter.
Kan du ikke bare hermed få lov til at lade være med at føle at du skal
beskytte alle os idioter som ikke kan skelne mellem hverken det ene eller
det andet.

Gå hjem med dig og ikke mindst - slap af. Fred være med dig.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-06-07 13:53

Den 05-06-07 09.43 skrev Bekan følgende:

> Hør nu her kim.
>
> Hvem fanden har spurgt til din mening og moralske opsang?

Ingen (i forbindelse med mit første indlæg i tråden). Hvem har spurgt
efter din mening? Eller sagt på en anden måde: Der er ikke noget krav
om, at man først skriver, når man er blevet opfordret til det.

> Det er ganske enkelt pisseirriterende at folk som dig har dette
> ukontrollable behov for at stå frem som den sidste skanse mod alverdens
> andre og deres lyssky affærer og onde hensigter.

Tja, sådan er der så meget. Jeg bliver pisseirriteret over alverdens
personer med lyssky affærer og onde hensigter, du bliver pisseirriteret
over, at nogen gør opmærksom på dem.

> Kan du ikke bare hermed få lov til at lade være med at føle at du skal
> beskytte alle os idioter som ikke kan skelne mellem hverken det ene eller
> det andet.

Det første indlæg var ikke så meget for at beskytte. Det var et udtryk
for min mening om en person, som postede off topic indlæg i gruppen, og
som udnytter sørgende mennesker.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Red slettede filer med PC Inspector.

Fra : Rado

Dato : 06-06-07 09:35

On Tue, 05 Jun 2007 14:52:50 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Det første indlæg var ikke så meget for at beskytte. Det var et udtryk
>for min mening om en person, som postede off topic indlæg i gruppen, og
>som udnytter sørgende mennesker.

Du ved jo ikke med sikkerhed om der er tale om udnyttelse eller
vedkommende rent faktisk kan tale med de døde. Alm. retspraksis er
"uskyldig indtil andet er bevist".

Jeg taler selv med "de døde" og har gjort det i mange år, og det har
været en uvurderlig hjælp for mig i mange ting, ikke mindst hvad angår
mit eget helbred.

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell

Fra : Erik Gotfredsen

Dato : 05-06-07 07:28

Hej,
Hvis du kan det, du reklamerer med, behøver du ikke at reklamere i denne
gruppe.
Du kan vel bare skrive eller ringe direkte til dem der har brug for dine
ydelser.
Med skeptisk hilsen
Erik Gotfredsen