Dyrplageri eller hvad?
Fra : liz

Dato : 06-06-07 13:37

Posted på en US nyhedsgruppe.......

www.youtube.com/watch?v=tWM-VCCS09g

Hvad synes I?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-06-07 13:50

On 6 Jun., 14:36, "liz" <lizbv...@mail.dk> wrote:
> Posted på en US nyhedsgruppe.......
>
> www.youtube.com/watch?v=tWM-VCCS09g
>
> Hvad synes I?

Utroligt hvad folk gider bruge deres tid på.
Men jeg tror at træning og de rette sko/beskæring så har man nået
langt med at få en Tennesse Walking Horse.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk - Ønskes:

Fra : Søren

Dato : 06-06-07 14:37

"liz" <lizbved1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Posted på en US nyhedsgruppe.......
>
> www.youtube.com/watch?v=tWM-VCCS09g
>
> Hvad synes I?

Endnu et skørt amerikansk påfund.
Men gå selv bag om historien, og dit tastatur vil være drivvådt af tårer som
drypper fra dine øjne...

Mvh
Søren N

Fra : Vipse

Dato : 07-06-07 10:04

Det ser da tåbeligt ud !! Det kan da umuligt være godt for hestens ryg og
ben ! Det ser i hvert tilfælde ikke naturligt ud.
Men om det er dyrplageri ved jeg simpelthen ikke !!