er det parring?
Fra : Joke

Dato : 05-06-07 11:42

Har 2 Black molly, der ligner nogen der slås svømmer efter hinanden og
gnubber sig til hinanden.

Er det en parringsleg de har gang i eller?

hvis det er hvor lang tid går der typisk før jeg skal holde øje med æg osv.
og skal man sætte æggene over i et mindre yngelakvarie.

hilsen

Johnny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-06-07 12:28

"Joke" <nono@nonono.dkwei> wrote in

> hvis det er hvor lang tid går der typisk før jeg skal holde øje med æg
> osv. og skal man sætte æggene over i et mindre yngelakvarie.

Føder sådan nogen ikke levende unger? (som bliver spist hvis ikke de kan
gemme sig eller bliver flyttet)

Fra : Joke

Dato : 05-06-07 12:40

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Joke" <nono@nonono.dkwei> wrote in

> Føder sådan nogen ikke levende unger? (som bliver spist hvis ikke de kan
> gemme sig eller bliver flyttet)
¨
du har ret det er levende unger de føder

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-07 15:34

Joke skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> du har ret det er levende unger de føder

De føder rimelig tit - og hvis der bare er gemmesteder f.x.
planter, så skal der nok være nogle stykker der overlever af
hvert kuld.

Du kan også flytte ungerne over for sig selv - forældrene har
ingen interesse for ungerne efter fødsel - bortset fra som mad -
alt levende småkravl er mad

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard