Erfaring med butik
Fra : Bainz

Dato : 30-05-07 21:43

Hej er der nogen der har erfaring med Plantorama Aalborg. Tænker gennerelt
både fisk og planter.
Bainz

Fra : JJ

Dato : 30-05-07 23:15

"Bainz" <bainz@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der har erfaring med Plantorama Aalborg. Tænker gennerelt
> både fisk og planter.
> Bainz

Hej Bainz

Jeg vil ikke anbefale dig at bruge sådanne oplysninger til noget somhelst.
Når man taler om dyr og planters tilstand kan de ændre sig totalt fra den
ene dag til den anden.

Der er kun een ting at gøre, nemlig bruge dine øjne og sanser i det hele
taget.
Ser du noget mistænkeligt i negativ retning, så gå hjem og vent nogle dage
med dine evt. indkøb.

Hilsen
Jørgen

Fra : strit

Dato : 01-06-07 22:15

hejsa

har ikk´mycket for stand der på
men var i plantorama aalborg idag,, og jeg tror lidt påén,, har været der
jævnligt siden den åbnede, ved åbning var der helt uacceptabel mange fisk i
hver akv. og man kunne tydeligt se de var total stresset,, deres salt afdl.
blev lukket efter kort tid, men idag så den flot og meget indbydene ud,
fersk så ud til at kører, magert udvalg, men nok normalt til årstiden, men
som jørgen skriver kan de jo få noget l--t hjem, fem minutter efter jeg var
kørt og så er indtrykket helt anderledes,, planterne lad dig ikke snyd af
algerne i plante akv, de får meget defus dagslys der hvor de er, og så skal
der ikke mange nærringsstoffer til før alt er grønt,,, minus må være, de
søgte personale inden de åbnede og med mit kendskab til plantorama andre
steder betaler de ikke just fyrste lønninger, og nærmest ansætte hvad der
byder sig, og ikke et dårligt ord om personallet men tit skal de jo lige
have lidt erfaring inden det rigtig kører....

købte mus og rotter faktisk voksene dyr de ikke havde fået solgt, super
dyr,, super bure,,,,,,, og grus til knejtens akv------)

Mvh Kent

Fra : JJ

Dato : 04-06-07 11:27

"Bainz" <bainz@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der har erfaring med Plantorama Aalborg. Tænker gennerelt
> både fisk og planter.
> Bainz

Hej igen

Lige en tilføjelse til tidligere:
Hvis du bemærker, at fiskene er ankommet til forretningen inden for de
nærmeste dage (spørg), så er det absolut et minus i mine øjne.
Der er for stor chance for sygdom som følger efter transport, vandskift m.m.

Hvis jeg opdager sådanne fisk, som jeg gerne vil have fingre i, så vender
jeg tilbage igen nogle dage senere.

Husk selv at være varsom med flytningen.

Hilsen
Jørgen