vrøvleadresse sikker?
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 14:26

Hvis jeg i kontoindstillinger i TB2 for NYHEDSGRUPPER har en vrøvle
adresse og desuden i
Reply-to sætter den rigtige adresse, kan den ægte læses i brevhovedet!!
Så kan en spammer vel også finde den??? Eller hur??

Uden Reply-to vises kun vrøvleadressen, men brevet kommer alligevel med
i NG Test, hvorfor så bruge Reply-to????

Med venlig hilsen mr. Mox

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-06-07 14:29

"Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> crashed Echelon writing

> [...]
> Reply-to sætter den rigtige adresse, kan den ægte læses i brevhovedet!!
> Så kan en spammer vel også finde den??? Eller hur??

Ja

> Uden Reply-to vises kun vrøvleadressen, men brevet kommer alligevel med
> i NG Test, hvorfor så bruge Reply-to????

Fordi nogen vel føler de har brug for flere konti. Akkurat som du kan sætte
reply-to på en email.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kent Friis

Dato : 04-06-07 15:34

Den Mon, 04 Jun 2007 15:25:57 +0200 skrev Mr. Mox:
> [...]
> Reply-to sætter den rigtige adresse, kan den ægte læses i brevhovedet!!
> Så kan en spammer vel også finde den??? Eller hur??

Hvis den kan læses, kan en spammer også læse den.

Mvh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 21:55

Kent Friis skrev:

> Hvis den kan læses, kan en spammer også læse den.
>
> Mvh
> Kent

ØV!!!!!
mvh Mr. Mox