Ny nøgle i Norton Internet sec. Hvordan?
Fra : Ivan

Dato : 03-06-07 11:34

Hejsa.

Jeg har haft Norton Internet security 2006 på min maskine et års tid nu og
har været godt tilfreds med det. Da mit abonnement udløber om et par dage
har jeg købt en ny version 2007. Men selvom jeg afinstallerer den gamle,
fjerner alle norton/symantec filer og mapper (også de skjulte) og fjerner
alle henvisninger i registreringsdatabasen, får jeg ikke lov at taste den
nye 25-cifrede kode og jeg får blot at ide at mit abonnement er ved at
udløbe. Hvordan slipper jeg af med dengamle nøgle og indtaster den nye?

Ivan

Fra : kep

Dato : 03-06-07 13:35

"Ivan" <spørg@gruppen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nye 25-cifrede kode og jeg får blot at ide at mit abonnement er ved at
> udløbe. Hvordan slipper jeg af med dengamle nøgle og indtaster den nye?

Hej
Prøv at kigge her :
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/tip-og-tricks/afinstallere_norton.htm

--