Kan Spamfighter bruges i Thunderbird?
Fra : Mr. Mox

Dato : 31-05-07 16:43

Kan Spamfighter bruges i TB, og er den bedre end det indbyggede filter i TB?

Mr. Mox

Fra : P.L.

Dato : 31-05-07 16:57

On Thu, 31 May 2007 17:42:58 +0200, Mr. Mox wrote:

> Kan Spamfighter bruges i TB, og er den bedre end det indbyggede filter i TB?

Hvorfor bruge et dårligt produkt, når et meget bedre og ganske gratis et
tilgængelig, kig dog på det jeg har anbefalet dig, du får ganske simpelt
ikke noget bedre.

Her er mit svar til dig ang. spamfilter.

<--Citat start
On Thu, 31 May 2007 14:54:44 +0200, P.L. wrote:

> Drop Thunderbirds eget spamfilter, slå det fra og brug Spamato add-on, det
> er ultimativ den bedste løsning på problemet.
>
> Findes under udvidelser her:
> http://www.mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/
>
> Her er Spamato's hjem:
> http://www.spamato.net/
<--Citat slut

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Mr. Mox

Dato : 31-05-07 17:05

P.L. skrev:

> [...]
> ikke noget bedre.
>
> Her er mit svar til dig ang. spamfilter.

ØV BØV der fik du klatten!!! ;) se næste indlæg!!

Men tak alligevel fra Mr. mox

Fra : P.L.

Dato : 31-05-07 17:34

On Thu, 31 May 2007 18:04:53 +0200, Mr. Mox wrote:

> P.L. skrev:>
> ØV BØV der fik du klatten!!! ;) se næste indlæg!!

Hvor gammel er du? og hvad i himlens navn snakker du om?

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Mr. Mox

Dato : 31-05-07 21:43

P.L. skrev:

> Hvor gammel er du? og hvad i himlens navn snakker du om?

Nå ja. så du ikke svaret fra Klattrup?
Mvh Mr. Mox

Fra : P.L.

Dato : 31-05-07 22:57

On Thu, 31 May 2007 22:43:19 +0200, Mr. Mox wrote:

> Nå ja. så du ikke svaret fra Klattrup?
> Mvh Mr. Mox

Hvad snakker du om, spamato og spamfigther har ikke en skid med hinanden at
gøre, hav har du røget.

Klatrup har sgu da ikke udtalt sig om Spamato, og jo spamato er bedre en
den indbygggede, og Spamato er lavet ti TB2, men du fatter åbenbart hat af
hvad man skriver.

Nevermind, glem det.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Mr. Mox

Dato : 01-06-07 15:51

P.L. skrev:

> [...]
> den indbygggede, og Spamato er lavet ti TB2, men du fatter åbenbart hat af

Uha da da. Undskyld en gammel mand. Jeg indrømmer gerne jeg har fjumret
i det ved at tage fejl af Spammail og spamato. Min fejl er stor, men
tænk dog på dit helbred mand. Hvis du altid tager dig selv så
forfærdeligt højtidelig bliver du sgu ikke ret gammel.

Med venlig hilsen og bøn om tilgivelse for min svare synd.

Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-05-07 16:57

Mr. Mox skrev:

>Kan Spamfighter bruges i TB,

Nej

>er den bedre end det indbyggede filter i TB?

Nej

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 31-05-07 16:52

"Mr. Mox" <minnyekonto@nrdc.dk> writes:

> Kan Spamfighter bruges i TB, og er den bedre end det indbyggede filter i TB?

Mig bekendt er den kun til MS Outlook eller Outlook Express. Kim
Ludvigsen har på sin side en udemærket gennemgang af Thunderbird
opsætning herunder dens spamfilter.

--
Carl