Skrivning direkte til en graf
Fra : Claus Søndergaard Je~

Dato : 06-06-07 13:47

Hej
Hvorledes skriver man direkte til en graf i VBA/Excel?
Jeg skriver pt til et antal celler i regnearket, hvor grafen har sine
referancer. Denne metode har nogle ulemper som jeg gerne vil undgå.

Claus

Fra : stofanews

Dato : 06-06-07 19:01

"Claus Søndergaard Jensen (slet TYHSH)" <jehadesign@TYHSHmail.dk> skrev i
meddelelsen news:11811343410.72911114143346@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg skriver pt til et antal celler i regnearket, hvor grafen har sine
> referancer. Denne metode har nogle ulemper som jeg gerne vil undgå.

På wrox.com er der nogle kodeeksempler på, hvordan man arbejder med grafer

http://www.wrox.com/WileyCDA/WroxTitle/productCd-0764543717,descCd-download_code.html

På dette link finder man to zip-filer. Eksemplet med grafer ligger i kap. 9.

Måske du herfra kan få en ide om, hvordan grafer kan manipuleres i VBA....
Jeg har selv ikke yderligere erfaring med emnet.

vh
Claus-aalborg

Fra : Claus Søndergaard Je~

Dato : 07-06-07 07:54

Tak jeg prøver men har ikke fået det til at virke endnu.