Flash swf skal aktiveres
Fra : Nederbasse

Dato : 30-05-07 12:51

Hej

Når min side med min Flash fil bliver vist i browseren skal den aktiveres
inden den virker
d.v.s. der skal klikkes i den sorte ramme uden om flash'en
Jeg har været igennem publish settings uden det har hjulpet
Hvad er det der skal rettes ?

Lars

Fra : Claus U

Dato : 30-05-07 16:38

Nederbasse skrev:

> [...]
> d.v.s. der skal klikkes i den sorte ramme uden om flash'en
> Jeg har været igennem publish settings uden det har hjulpet

Du bliver nødt til at følge denne vejledning:
http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=7c29e252

Dvs. downloade "Flash Active Content Update extension" og installere det
på computeren. Jeg dog meget i tvivl om den virker med Flash MX
I følge hjemmeside bør den kun virke med Flash 8 - men du kan jo prøve?
(uden jeg vil påtage mig noget ansvar overhovedet)

Med Flash 9 følger det automatisk med!
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Claus U

Dato : 31-05-07 19:07

Claus U skrev:

> Med Flash 9 følger det automatisk med!

Jeg faldt lige over følgende løsning:
http://www.amarasoftware.com/flash-problem.htm

Den ser ud til at kunne det du ønsker, uden at du skal bruge Flash 8++
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Peter Nicolaj

Dato : 31-05-07 22:47

Claus U wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> [...]
> http://www.amarasoftware.com/flash-problem.htm
>
> Den ser ud til at kunne det du ønsker, uden at du skal bruge Flash 8++

Jeg står faktisk med præcis samme problem. Og det er træls da, jeg har
lavet mine links på en hjemmeside i flash. Så bliver man nødt til at
trykke to gange. Så vil da også lige prøve den af. Kan dog se det kun er
i IE den gør det, firfox har ikke problemet. Men er det så sikkert rammen
vil forsvinde hos alle brugerne som logger in på siden med IE?

Nu jeg ved det vil jeg lige høre om en anden ting. Jeg har et
baggrundsbillede på hjemmesiden, hvilket betyder at hvergang jeg har
mouseover på billede dukker ikonet op med gem billede..., udskriv...
osv., Hvordan kan man få denne aktivitet fjernet?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nederbasse

Dato : 26-06-07 09:47

"Peter Nicolaj" <peternicolaj@htmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mouseover på billede dukker ikonet op med gem billede..., udskriv...
> osv., Hvordan kan man få denne aktivitet fjernet?

Har du et link ?