pølser med lavt fedtindhold
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-05-07 14:36

hejsa

Er der nogen der kender til et mærke der laver pølser med lavt fedtindhold.
WW og DDV lavede nogen på et tidspunkt, men dem kan jeg ikke finde nogen
steder mere

Mvh

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-05-07 20:48

> Er der nogen der kender til et mærke der laver pølser med lavt
> fedtindhold.
> WW og DDV lavede nogen på et tidspunkt, men dem kan jeg ikke finde nogen
> steder mere

Man kunne få kyllingepølser på et tidspunkt, men de var tæt på uspiselige,
så spørgsmålet er om de fås mere. Netto, Føtex måske?
Fedtfattig er ofte et ord for "mange kulhydrater - ingen mæthed", så
spørgsmålet er om det er det værd.

Mvh Maria