Køb af alarm?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-05-07 14:37

Er der nogen der kan anbefale en billig alarm til overvågning af to lokaler?
Det skal ikke være et hårdtforkromet alarmsystem som koster det brune ned af
benene - gerne et simpelt system, som evt. kan give besked via SMS ved
registrering af bevægelse.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 28-05-07 15:47

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> lokaler? Det skal ikke være et hårdtforkromet alarmsystem som koster det
> brune ned af benene - gerne et simpelt system, som evt. kan give besked

Jeg har et par:
http://www.northq.com/products/alarm/nq10020.html
på hylden, som du kan få til kostpris.

Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk
--*Størrelsen på en fil er ikke nødvendigvis proportional*--
--*med det kaos den kan forårsage.* --

Fra : Kim Slotsager

Dato : 28-05-07 15:56

> [...]
> lokaler? Det skal ikke være et hårdtforkromet alarmsystem som koster det
> brune ned af benene - gerne et simpelt system, som evt. kan give besked

Kan klart anbefale dig at købe et PowerMax+ system. Jeg tror det er et af de
mest stabile trådløse
alarmsystemer som er på markedet.
Mange større alarminstallatører bruger bla også dette system, når de laver
trådløse løsninger. Bla. kan
nævnes O&J samt TeleSikring.
Du kan læse mere om alarmen her:
http://www.visonic.com/VisonicHomePage.nsf/sysSystemDetailsActiveByName/PowerMaxplus?OpenDocument

Jeg har købt mit system hos www.alarmforum.dk

mvh
Kim...

Fra : Bo Hylsebeck

Dato : 28-05-07 18:49

On Mon, 28 May 2007 15:36:57 +0200, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> wrote:

> [...]
>benene - gerne et simpelt system, som evt. kan give besked via SMS ved

Jeg vil gerne give dig et godt tilbud på en Gardsman GSM alarm :
http://www.boligalarmer.dk/shop/gardsman_gsm_alarmpakke-p-83.html?osCsid=fccb4f41c10d6495b238c1e9a43831ed

send mail på info at BoligAlarmer.dk så finder vi en god pris.
Mvh

Bo Hylsebeck

Fra : Allan Soerensen

Dato : 29-05-07 11:45

> [...]
> lokaler? Det skal ikke være et hårdtforkromet alarmsystem som koster det
> brune ned af benene - gerne et simpelt system, som evt. kan give besked

Nu poster du spørgsmålet i dk.erhverv, så jeg går ud fra at du skal bruge
den erhvevsmæssigt.
Hvis det er tilfældet kan du ikke nøjes med en billig trådløs boligalarm.
Dit forsikringsselskab vil kræve at den er godkendt af SKAFOR (hvilken
klasse afhænger af hvilke varer/udstyr du har stående).
Du bør tage dit forsikringsselskab med på råd. Det kan godt være at du ikke
har en forsikring af dit varelager/udstyr lige nu, men får måske behov for
en forsikring om et år eller 2 og så har du spildt penge på en
"plastik-alarm" der er lige til skraldespanden (jeg taler af erfaring).

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 17:36

http://232643.webshop.concept-i.dk/group.asp?group=3&sub=0

- sms-alarm kommer på hylden om få uger.

//KS