trådløs telefon til lille firma
Fra : Ditte

Dato : 22-05-07 08:06

Hej

Lille firma, en chef og en sekretær.
Findes der trådløse telefoner, hvor der kan viderstilles en samtale der
kommer udefra?
Hvor der kan ringes mellem sættene.
Gerne med kø-funktion, allerhelst med kønummer system (store krav, jeg
ved det godt)
Hvis nu der ikke findes kø-nummer system, kan funktionen "Tryk 5 og de
vil blive ringet op når der ikke længere er optaget, det koster xx kr".

Håber I kan hjælpe mig, og gerne give nogle bud på løsninger.

Hilsen Ditte

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-05-07 10:38

"Ditte" <nope@nejnej.nej> wrote in message
> Hej
>
> Lille firma, en chef og en sekretær.
> Findes der trådløse telefoner, hvor der kan viderstilles en samtale der
> kommer udefra?
> Hvor der kan ringes mellem sættene.

Kan de fleste hvis de sælges med 2 håndsæt.

> Gerne med kø-funktion, allerhelst med kønummer system (store krav, jeg ved
> det godt)

Så skal du have et system med flere telefonlinier og linieafgift til
telefonsystemet.
alm. ISDN har 2 linier, det er ikke nok til et køsystem. Du kan jo så
overveje om det er nødvendigt.

> Hvis nu der ikke findes kø-nummer system, kan funktionen "Tryk 5 og de vil
> blive ringet op når der ikke længere er optaget, det koster xx kr".

nej det virker jo svjv hvis man ringer fra et TDC telefonabonnement, og dem
er der jo efterhånden langt færre af.

> Håber I kan hjælpe mig, og gerne give nogle bud på løsninger.
Ellers hør fx flere mobilselskaber, de kan vist sagtens levere et sådan
system med omstilling og køssytem osv.